Stanowiska podmiotów

J. Walter Thompson

Aktywność: Aktywny |

Wybierz inny podmiot

--
Nowy, eksperymentalny interfejs
Stanowiska uczestników zdarzeń

Widzisz

Ilość wystąpień publicznych: 1

Sposób wyświetlania

Datatables

Stanowiska w kontekście poszczególnych pytań

Pytania, w których konktekście postać działała: 1

Treści szkalujące Polskę lub Polaków
Treści szkalujące Polskę lub Polaków

Chronologia czynów

Wszystkie podmioty:
63
Ten podmiot:
1

Lista wszystkich wystąpień publicznych:

Co zrobił... (felieton)

Agencja ułożyła kontrowersyjne hasło reklamujące napój energetyczny Tiger Energy Drink (dla firmy Maspex) odwołując się do daty 1 sierpnia i naruszając przez to pamięć o Powstaniu Warszawskim i jego uczestnikach. Uwaga: istnieją przesłanki do tego, żeby opublikowanie kontrowersyjnego wpisu oraz następne przeprosiny i zadośćuczynienie było zaplanowane od początku jako cyniczna akcja marketingowa.

Co powiedział...

Jego/jej słowa: Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie! Zrób tak, żeby cię zapamiętali. Przeprosiny: Jako agencja odpowiedzialna za komunikację marki Tiger w social mediach, oficjalnie przepraszamy za przekroczenie granicy dobrego smaku i naruszenie wartości historycznych, jakim było Powstanie Warszawskie. Kreowanie silnie buntowniczego charakteru Tigera uśpiło naszą czujność, doprowadzając do niedopatrzenia w kontroli jakości komunikacji, czego efektem stało się naruszenie najwyższych świętości. Sytuację uważamy za niedopuszczalną, z czego zostaną wyciągnięte konsekwencje. Naszą intencją nie było obrazić kogokolwiek, za co przepraszamy wszystkich, którzy poczuli się dotknięci efektem naszej pracy. Dodatkowe poświadczenie

Chodzi o to zdarzenie

Tiger Energy Drink (producent Maspex) w obsceniczny sposób obraża pamięć Powstania Warszawskiego Uczestników: 2 Zgłoszone 7 lat temu środa 9 sierpnia 2017

Ujawniając swoje stanowisko w kontekście tej kwestii:

Treści szkalujące Polskę lub Polaków

Co daje innym prawo do wydania sądu etycznego o tym postępowaniu:

Co zrobił... (felieton)

Agencja ułożyła kontrowersyjne hasło reklamujące napój energetyczny Tiger Energy Drink (dla firmy Maspex) odwołując się do daty 1 sierpnia i naruszając przez to pamięć o Powstaniu Warszawskim i jego uczestnikach. Uwaga: istnieją przesłanki do tego, żeby opublikowanie kontrowersyjnego wpisu oraz następne przeprosiny i zadośćuczynienie było zaplanowane od początku jako cyniczna akcja marketingowa.

Co powiedział...

Jego/jej słowa: Chrzanić to, co było. Ważne to, co będzie! Zrób tak, żeby cię zapamiętali. Przeprosiny: Jako agencja odpowiedzialna za komunikację marki Tiger w social mediach, oficjalnie przepraszamy za przekroczenie granicy dobrego smaku i naruszenie wartości historycznych, jakim było Powstanie Warszawskie. Kreowanie silnie buntowniczego charakteru Tigera uśpiło naszą czujność, doprowadzając do niedopatrzenia w kontroli jakości komunikacji, czego efektem stało się naruszenie najwyższych świętości. Sytuację uważamy za niedopuszczalną, z czego zostaną wyciągnięte konsekwencje. Naszą intencją nie było obrazić kogokolwiek, za co przepraszamy wszystkich, którzy poczuli się dotknięci efektem naszej pracy. Dodatkowe poświadczenie

Oceń zachowanie uczestnika zdarzenia

Zgodność z twoją cecyzją:

Brak decyzji jednej lub obu stron! Swoją odpowiedź możesz ustawić tutaj

Zgodność to pomocne naprowadzenie

Odpowiedź na pytanie naprowadzające wspomaga wyszukiwanie postaci o zbliżonych poglądach. Nie służy do wyznaczania poglądu w kwestii.

Kto myśli podobnie?

Zobacz listę postaci publicznych, które mają względem ciebie zbieżne lub sprzeczne poglądy

Podobni do mnie

Oceń zachowanie uczestnika

Określ, jak ważne jest to dla ciebie

Musisz być zalogowany żeby oceniać uczestników Login

Aplikacja w trakcie budowy