Zobacz, jak zachowali się uczestnicy zdarzenia. Osądź ich postępowanie, aby dodać do czarnej lub białej listy nie tylko bezpośrednich uczestników, ale i podmioty zależne i podległe - np. partię w przypadku polityka, lub markę w przypadku produktu.
Moderator uznał, że już wszyscy uczestnicy zostali zgłoszeni.
Wskaż podmiot |
-
Przypisz wybrany podmiot go do zdarzenia bez określania pytania. To wystarczy do oceny jego postępowania. Kontekst uzupełni moderator.
---
XXx
Co zrobił... (felieton)
W. Cejrowski w dosadnych słowach ("przed głupkami trzeba się bronić") sprzeciwił się promowaniu edukacji seksualnej w szkołach, prowadzonej w myśl wizji pani Senszyn, a którego przykładem jest komiks używany w niemieckich szkołach podstawowych, a zawierających treści w oczywisty sposób propagujące homoseksualizm i tezę, że rzeczą normalną i pozytywną etycznie jest rodzina dwóch homoseksualistów wychowujących adoptowane dziecko.
Co powiedział...
Jego/jej słowa: (źródła zniknęły z Internetu. Przyjmujemy, że chodzi o film pt. Cejrowski o Senyszyn : Z debilami się nie rozmawia) Wiem, że z głupkami nie ma sensu dyskutować. Przed głupkami trzeba się bronić. Być może to jest tylko głupstwo, co ja widziałem (niemiecki komiks). Natomiast ja się czuję prześladowany i molestowany. Mam wpisane do konstytucji prawa religijne i to jest gwałcenie moich praw religijnych. Takie zachowania, pokazywanie tego _gdziekolwiek_ w publicznej telewizji, wprowadzanie takich rzeczy do szkół jest prześladowaniem mnie i łamaniem konstytucji.
Dodatkowe poświadczenie
zzz
XXx
Co zrobił... (felieton)
Mini-felieton
(Brak szczegółów)
Co powiedział...
Brak wypowiedzi
(Nie mamy wypowiedzi, którą można by tu zacytować)
zzz
(Przydziel punkt „zasługi” lub „przewiny”, w ten sposób Dodasz postać do twojej czarnej lub białej listy)
Tutaj możesz przydzielić punkty karne i punkty zasług za zachowanie w zdarzeniach.
Kolor okienka postaci oznacza zgodność zachowania z twoją odpowiedzią na pytanie naprowadzające.
Kwestie, w któych kontekście działali uczestnicy
Uczestnicy swoim zachowaniem odnoszą sie do kwestii określonych w następujących pytaniach naprowadzających:
Jeśli twoim zdaniem uczestnik odpowiada na więcej niż jedno pytanie...
Przypisz inną odpowiedź
Jeśli twoim zdaniem zachowanie uczestnika zostało błędnie określone, możesz zignorować stanowisko przypisując mu ważność „0” lub po prostu zgłosić własne stanowisko.
Przypisz inną odpowiedź
Stanowiska mogą edytować wyłącznie moderatorzy.
Lista zdarzeń w jakiś sposób powiązanych więzią przyczynowo-skutkową:
Jeśli twoim zdaniem uczestnik odpowiada na więcej niż jedno pytanie...
Przypisz inną odpowiedź
Jeśli twoim zdaniem zachowanie uczestnika zostało błędnie określone, możesz zignorować stanowisko przypisując mu ważność „0” lub po prostu zgłosić własne stanowisko.
Przypisz inną odpowiedź
Stanowiska mogą edytować wyłącznie moderatorzy.
Alternatywne narracje, sprostowania, źródła danych i inne informacje pozwalające zrozumieć różne punkty widzenia na to zdarzenie:
Brak powiązanych
Dodaj powiązane
Zgłoś treść, która pomoże zrozumieć znaczenie zdarzenia i zachowania jego uczestników. Może to być alternatywny opis zdarzenia (sprostowanie pomówienia, odmienny punkt widzenia).
Powiązane
Galeria wzorców decyzyjnych
Wzorce, którym nadałeś ważność 3
Tylko dla zalogowanych!
Komunikaty i ostrzeżenia
CSI NiePozwalam: Popraw treść
Jeśli zdarzenie wymaga dopracowania, poniżej pojawią się zgłoszone problemy. Pomóż innym - postaraj się zaradzić problemom wymienionym poniżej.
Pomóż ulepszyć to zdarzenie: znajdź osobę bezpośrednio odpowiedzialną, zweryfikuj prawdziwość informacji itp.
Grupy zadaniowe
Ustaw ważność tego zdarzenia na `2` lub `3`, aby dołączyć do generowanej automatycznie grupy zadaniowej.
Ilość osób deklarujących chęć działania w tej sprawie: 0